zenuwen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marleen en marina - WaarBenJij.nu zenuwen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marleen en marina - WaarBenJij.nu

zenuwen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen en marina

11 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

15 maart, aanstaande donderdag, vertrekken wij in de middag naar donker afrika!
Via London vliegen we naar Capetown, en daarna met een binnenlandse vlucht naar PE (Port Elisabeth. Daar worden we vrijdagmiddag opgehaald om de eerste indrukken op te doen onderweg naar Jeffrey's Bay!
De zenuwen beginnen nu te komen...

• 14 Maart 2007 - 08:04

Ria:

Heel veel plezier en heel veel succes! en wel een beetje werken he hhahahhaha :D ;)

• 14 Maart 2007 - 12:55

Saskia:

Echt super spannend nu!!!
    Maak er een te gekke tijd van, maar dat zal zeker goed komen!
    x saskia

• 18 Maart 2007 - 10:58

André:

Hi MAR2....zullen we maar als projectnaam aanhouden. Heul veul succes daar met alles en geniet nooit met mate! Maar dat kan ik jullie wel toevertrouwen denk ik zo. HOUDOEIWAR uit Nieuwkuijk, XAndréX

• 19 Maart 2007 - 13:51

Iris:

Hee lekker schatje, vertel 's wa. Zit hier vol spanning te wachten man!
    Ohily

• 19 Maart 2007 - 13:59

Marielle En Geert:

Marleen, alles goed? Goede vlucht gehad? Vertel vertel.... heel veel plezier en luister naar je schoonpapa, geniet nooit met mate! Liefs Marielle en Geert

• 19 Maart 2007 - 19:25

Sharm1:

Ha trummeke, dito als Iris: vertel 's wa! Bende heel aangekomen? Dikke kus van de drie zonnekes (+ Dagoe :-))

• 20 Maart 2007 - 09:14

Pieternel: