marina is blij - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van marleen en marina - WaarBenJij.nu marina is blij - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van marleen en marina - WaarBenJij.nu

marina is blij

Door: marina

Blijf op de hoogte en volg marleen en marina

17 April 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

:) Vandaag heb ik dikke post ontvangen! een kaart én een brief! Eentje van 28 maart en eentje van 9 april! Allebei van mij lieve papa en mama! Dankjewel!
Zo zie je maar weer.. De post klopt niet helemaal. Het kan best zijn dat jullie hele tijd niets horen van marleen en mij en dat jullie op een dag 2 dingen tegelijk krijgen. In ieder geval, we denken aan jullie allemaal! En bedankt voor de leuke reacties die jullie geven op onze verhalen op de site!
Liefs xxx Marleen en Marina

  • 17 April 2007 - 14:16

    Laurens:

    Zo je was er wel heel blij mee :P door het lekker 2 keer te posten :)

    xx Lau

  • 18 April 2007 - 06:00

    Jan:

    zeg vriendjes van M&M als jullie willen dat ik ze brieven ga schrijven moet je het even laten weten. moet je wel even aan mij vertellen wat ze willen horen van jullie ok. ik doe dit niet gratis natuurlijk maar de btaling regelen we wel onder een pilsje hier in J-Bay

  • 18 April 2007 - 10:13

    Dewies:

    Hoe is het daar in het Zuiden van de Wereld...zo te lezen wel goed...

  • 18 April 2007 - 10:49

    Marlieke:

    Hallo Marina en Marleen,
    Ik ben marlieke, derdejaars pabo student en kom morgen richting Port Elizabeth! Mijn backpack is gepakt en de spanning van binnen stijgt... Wel heel erg leuk om te gaan!
    misschien kunnen we daar wel eens meeten?
    (ik heb zelf ook een site mlieke.waarbenjij.nu)
    Nog heel veel plezier!
    Groetjes Marlieke

  • 21 April 2007 - 10:49

    Yvonne En Chris:

    Hee Marina je kaart is aangekomen en zoals je ziet hebben we ook de site gevonden. Ik heb nog niet verder gekeken want we moeten nu snel naar Rotterdam, maar ik ga er later eens uitgebreid op kijken tot voor nu het allerbeste en we spreken je nog wel
    groetjes Yvon en Chris

  • 23 April 2007 - 22:31

    Fred (uit Apeldoorn):

    Hoi Marina,
    we hadden gisteren je pa en ma op bezoek ( ouderwets gezellig) en ik kreeg jullie website adres door. Vandaar nu m`n berichtje. Ik ga de komende tijd op m`n gemak rondbladeren. Foto`s zien er indrukwekkend uit.
    Groeten voor nu, ook van Annet, Else en Michiel !
    Houdoe

  • 27 April 2007 - 07:09

    Edmee:

    Jij word vast nog veel blijer!!!! Ik voel het....

    Ga maar bij je brievenbus zitten schatje. Want misschien stuurd mijn moeder jou wel een kaart..

    kusje edje

  • 27 April 2007 - 14:18

    Mies:

    En mijn brief aan jou gaat nu ook de deur uit ;) dus marina misschien ben je over 3 weken ofzo weer blij :p
    dikke kus

  • 09 Mei 2007 - 12:13

    Mark:

    hoe lang is het nog;)? X

  • 09 Mei 2007 - 12:14

    Mark:

    En nu?

  • 25 Mei 2007 - 06:48

    Marina:

    Nog te lang als ik kijk hoeveel ik jou mis en nog te kort als ik kijk wat ik hier allemaal wil doen!
    HOU VAN JE kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Beste ellen

23 Juli 2007

DIERENMANIEREN

28 Juni 2007

BLOUKRANS

28 Juni 2007

ST. LUCIA WETLANDS

28 Juni 2007

alweer bezoek!
marleen en marina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 28774

Voorgaande reizen:

15 Maart 2007 - 22 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: