onze telefoonnummers - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van marleen en marina - WaarBenJij.nu onze telefoonnummers - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van marleen en marina - WaarBenJij.nu

onze telefoonnummers

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg marleen en marina

22 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

telefoonnummer Marina: +2779 5862944
Telefoonnummer Marleen: +2779 5862968

Het is gewoon goedkoop smsen naar dat nummer, dus barst maar los!
Alleen komen blijkbaar niet alle smsjes aan, vooral die van Wessel.. :-(

  • 22 Maart 2007 - 14:17

    Mariëlle En Geert:

    Wat een verhalen! Echt super! Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Maandag komt Wessel bij ons eten, misschien dat we hem dit weekend ook nog zien in de stad....Hier is het koud en nat... maar als het goed is wordt het dit weekend beter... laten we het hopen!
    Veel plezier met alles, geniet van het lekkere weer en hou ons op de hoogte! Echt heel leuk om te lezen! Groetjes Geert en Mariëlle

  • 22 Maart 2007 - 19:51

    Ietje:

    Haa kippetjes,
    Ik geniet van jullie verhalen. Fantastisch. Ben heel blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Maak eens wat foto's van je locatie enzo, kunnen we ons een beetje voorstellen hoe en wat. Verder wordt het volgens mij tijd dat jullie wat gaan doen want het lijkt wel alsof jullie de hele dag tussen de bavianen liggen te braoien (woordspeling ff aan Marina uitleggen). Nee hoor, geniet met maten (is dat het thema van deze site ofzo??? haha) en toedeliedookie. Laf you mleentje en je moeder is al iets geruster hoor. Ik sprak haar in de bus.
    Nou handdoek en ik kijk uit naar het volgende verhaaltje.
    Kusjes

  • 23 Maart 2007 - 09:30

    Jeanet:

    Heeeeey Marina en Marleen,
    Eindelijk jullie site gevonden!!! Dit is echt heel leuk.Zo kan ik alles uitgebreid volgen wat jullie allemaal meemaken.Sms-en en bellen is natuurlijk ook leuk, maar veel te kort. En foto's zijn ook hartstikke leuk.Ik, en de rest hier, gaan zeker van jullie site genieten!!! Ik las dat jullie volgend weekend een uitstapje gaan maken met Kaya.Das leuk. Misschien kom ik zo ook nog op ideeen voor als wij in Zuid-Afrika zijn. Wij gaan volgend weekend met Lambert en José naar Cochem (Duitsland)FF een paar dagen eruit!!!
    Goed meissies....wij gaan ZEKER nog veel van elkaar horen!
    Veel plezier en voorzichtig!

    Dikke kus, Mama/Jeanet

  • 23 Maart 2007 - 14:28

    Edmee:

    Hai schatjes,

    Super fijn dat ik zo kan lezen wat jullie allemaal uitspoken. Dat uitzicht ziet er trouwens erg goed uit. Ik denk wel dat het goed komt daar.. hihi... heel veel plezier.. En zorg goed voor elkaar... Dikke kus edje..

  • 23 Maart 2007 - 21:25

    Mandy:

    Heey Marleen!

    Ik heb van Wessel dit adres gekregen omdat ie gek word dat ik elke keer naar je vraag hoe je het hebt! Dus nou kan ik het zo doen! Je bent nu al een weekje weg toch? Echt Geniet ervan, want de tijd gaat zo snel voorbij, misschien in het begin niet zo, dat had ik ook, maar als je eenmaal alles en iedereen kent wil je niet meer teruG! haha dat had ik dan.. Ik ga je verhalen volgen en wel een beetje uitkijken he!

    Dikke Kus Mandy! ('t Bosch Kwartiertje)

  • 24 Maart 2007 - 17:59

    Henri En Dyah:

    Hoi Marleen, leuk te horen en te zien dat jullie daaro zijn....enneh...let op...ze zijn erg benieuwd de mannen naar jullie amperbroekies.....hahahahah. Marina kennen wij niet, maar dat zal nog wel vlug gebeuren denken wij. Heel er veel lol en plezier. En laat eens horen wat jullie daar precies gaan doen. En maak veel leuke foto's.
    Als jullie en hijsbakkie tegenkomen..voorzichtig dan he....en een pletterpet als je gaat gaat brommen...leuk al die woorden....

    heel veel groetjes uit zonnig den bosch...ahum...

    Dyah en Henri


  • 25 Maart 2007 - 14:36

    Maaike:

    Leuke verhalen hebben jullie!! Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Marleen, het is een stuk harder werken zonder jou.. Eerlijk = eerlijk. Maar ik vind het erger dat we op donderdag geen pilsje kunnen pakken. Maar goed.. dat komt wel weer. Ik zal je van de week proberen te smsen, want tot nu toe weigert mijn telefoon het te verzenden. Wat voor enge leuke beestjes hebben jullie al ontdekt? Het weer begint hier al beter te worden, tenminste onze kikkers in de vijver zijn al aardig op dreef dwz: al 3 plonzen kikkerdril! Ja lekker belangrijk allemaal.. Maarre ik ben benieuwd naar jullie volgende verhaal.
    Doe voorzichtig en geniet met volle teugen! Dikke kus..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2008

Beste ellen

23 Juli 2007

DIERENMANIEREN

28 Juni 2007

BLOUKRANS

28 Juni 2007

ST. LUCIA WETLANDS

28 Juni 2007

alweer bezoek!
marleen en marina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 28790

Voorgaande reizen:

15 Maart 2007 - 22 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: